SÄNGEN NÄSTA

Heej! :D
Har precis käkat midag efter jag kommit hem från LUrbo och Lööks :)
Hittade allting och som tur var så haffade jag åt mig det sista skrittäcket i stl full, tur jag har! :p
Det blir bara ett kort inlägg nu eftersom jag ska gå upp superduper tidigt imorgon, 04:30 står min klocka på för  vi ska med skolan till Romme Alpin i Borlänge och bussen går 06:15 från skolan! :( Vi var där  förra året också. Men då klantade jag till det och gjorde en snygg flip i Fun Park och gjorde illa armen :( Klantigt men men nu ska det nog gå lite bättre i alla fall.
Ett litet problem är att jag inte har åkt skidor på ett år, då vi var i Romme...
Hehe vi får se hur det går men nu ska jag sova goonatt! ♥
Såhär såg det väl ungefär ut när jag flög fast såklart inte lika proffsigt som Jon Olssons då, men nästan förutsagt att det inte var med flit jag hoppade, haha!♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg!

2011-03-12 @ 19:04:31
URL: http://malinottenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0