RESUMÉ

Nu har jag inte bloggat på ett tag men det ska ändras på jag lovar!


BANDY:
Tyvärr så var Bollnäs några snäpp vassare än vad Sirius var så det blev 2-7 till Bollnäs.
Det var väldigt tråkigt för nu blir det ju inga fler matcher den här säsongen! :(

Men som lite plåster på såren så ska vi idag också och kolla på Hammarby - Sandviken på Zinkens Damm idag! :)
Fast först blir det båtmässa i Stockholm.. :D


Igår red jag ut på Justus själv. Vi red den vanliga rundan fast jag red åt ett annat håll på ett ställe och då hittade jag ett ställe vi var med i skolan och typ sjöng och lite grejer, haha det är typ en klippa eller något och jag hade typ jättesvårt att komma upp där för det var jättetbrant! xd

Vi travade mycket på jättefina långsträckor och sen galopperade vi en bit och han var jättefin, han sprang inte eller liknande utan var jättelydig! Samma sak i traven han sprang inte på där heller utan hade takt och gick i balans! :)
F-I-N-A-S-T

Kommentarer
Postat av: Line

Vad skulle dt bli ändring på? ;)

2011-03-06 @ 16:22:25
URL: http://mylittleponyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0