BANDYFINAL SNART! :D

Vilka lag tror ni kommer till SM-finalen på Studenternas den 20 mars? Jag tror att det kommer bli SAIK - Bollnäs !

Just nu spelar SAIK (SANDVIKEN) semifinal bäst av 5 mot Hammarby och Villa Lidköping bäst av 5 mot Bollnäs.
Jag hoppas Bollnäs kommer till final vilket är ganska säkert för dem har spelat en bortamatch mot Villa idag och vann med 1-4 och troligtvis så torskar dem Villa hemma på  Sävstaås några gånger, men vem vet? Bollen är rund!
Som ni säkert fattar så håller jag på Bollnäs nu när inte Sirius är med i spelet  och för att det vore kul att se Bollnäs i final i år med! :D

Bajen tror jag däremot inte kommer klara sig eftersom SAIK är ett läskigt bra lag. Dem vann igår med 2-4 mot Bajen borta och nu har Bajen två bortamatcher framför sig och det blir jävligt svårt att slå SAIK hemma, vet inte om någon gjort det faktiskt! :O Så därför tror jag ju då att det blir SAIK - Bollnäs i SM Final! :)


Detta är en liten rolig marknadsföringsfilm för SM-finalen. De två killarna i blå/svart kommer från Sirius (Lars Fall, Kalle Spjuth) och den stora killen är Patrik Nilsson från Bajen ! :)

Kommentarer
Postat av: Random

Åh jävlar, Någon utanför Bollnäs som håller på Bollnäs? Way To Go!

2011-03-06 @ 22:59:10
URL: http://facebook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0