Day 01 - Presentation av Justus och mig själv

Jag heter Jennifer, jag är 15 år och är bosatt utanför Uppsala.
Jag bor på en liten gård med jordbruk tillsammans med mina föräldrar, storasyster och hundvalpen Gucci.

Totalt har vi 2 storhästar 1 ponny med ett föl i magen.

Just Amazing som är min egna häst och honom har min storasyster fött upp så vi har haft honom i en stor del av mitt liv då han är 5 år i år.
De andra hästarna är min syrras  häst Diva van de molenberg som är 8 år och lovande hopphäst, sen är det min gamla EM-ponny Ard Chuan Star  (D-ponny) som har ett föl i magen som kommer i April (väldigt snart!) . Pappan till fölet heter Gasque RP och är bruksprovsvinnare 2009.
Star
Diva
Dag 1 - Presentera mig och min häst
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 – Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Något annorlunda med min häst
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 - Min favoritgrej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 – En ny tagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 – Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

Kommentarer
Postat av: tessan(:

herregud så söt häst !

2011-02-28 @ 18:24:01
URL: http://tessanslivonline.blogg.se/
Postat av: ssandra

simma med hajar eller hoppa bungyjump? :D <3

fin blogg (:

2011-02-28 @ 19:26:19
URL: http://iliesowell.blogg.se/
Postat av: Piraya

just amazing!

2011-03-04 @ 21:22:43
URL: http://mayaart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0